AS Norma lähiaastate eesmärgiks on hoida oma turupositsiooni võtmeklientide juures ning saavutada turvavarustuse komponentide ja koostude müügi märkimisväärne kasv rahvusvahelise autotööstuse tarnijate turusegmendis.
Ettevõtte ajalooline kogemus ja traditsioonid, autotööstuse kasvavad nõuded ning professionaalsed töötajad on võimaldanud luua AS-st Norma tugeva ja vertikaalselt integreeritud organisatsiooni, mis hõlmab protsesse alates tootearendusest ja tööriistade valmistamisest kuni kaasaegse automatiseeritud tootmiseni. Norma klientide tarbeks kasutatavad tehnoloogiad on lehtmetalli järjestikstantsimine, sh. silelõikestantsimine, plastmasside survevalu, galvaaniline katmine ja erinevad koostamisoperatsioonid.
Norma on muutumas vaid Venemaa turu turvavööde tootjast turvavarustuse komponentide tootjaks kogu Euroopa turule. Norma äri oli keskendunud põhiliselt kahele kliendile – AutoVAZ ja Volvo. Volvo on saanud osaks Fordist ja töötab tõsiselt selle nimel, et integreerida Volvot oma globaalsesse süsteemi. Samal ajal näitab Renault üles järjest suuremat huvi AutoVAZi oma gruppi integreerimise vastu. Seega pidi Autoliv vähendama sõltuvust Venemaa turust ja muutma Norma osaks selle üle-euroopalisest võrgustikust. Praegu on Norma üks suuremaid üleeuroopalisi tarnijaid näiteks busside turvavööde alal.
Norma on aegade jooksul oma tootmis- ja logistikasüsteemi optimiseerinud nii, et laovarud on viidud miinimumini ja tähtajalised tarned on üliolulised. Kui mõne allhankija tõttu materjal või pooltooted hilinevad, siis seetõttu nihkub ka tootmistsükkel pikemaks ning kaotatud aeg tuleb tihti transpordiga tagasi teha. Päev hilinemist võib autotööstuses maksta hiigelsummasid, mistõttu on oluline tarneaegadest kinni pidamine.
Lisaks tavavedudele kasutab Norma ka ACE Logisticsi eriveo võimalusi, eelkõige Ida-Euroopa klientide teenindamisel. Kaup liigub ACE Logisticsi igal tööpäeval väljuvate liiniveo autodega järgmiseks õhtuks Poola Strykowi terminali, kust samal ööl viiakse kaup edasi pakibussidega Autolivi tootmisüksustesse Poolas, Rumeenias, Hungaris ja mujalgi. Tänu sellele on võimalik ka raskeid aluseid toimetada ülejärgmiseks tööpäevaks kuni 2500 km kaugusele, kusjuures transpordi hind on soodsam, kui lennutransporti kasutades.
ACE Logistics