Jaanuarikuus viisime ACE’i püsiklientide hulgas läbi rahulolu-uuringu. Tagasisidet meie koostööle palusime anda 10-palli skaalal küsimustele, mis kajastavad erinevaid teenuse aspekte ning üldist rahulolu ACE Logisticsiga. Küsitlusele laekus kokku rekordiline arv vastuseid – 150. Enamus küsimuste puhul on hinnangud eelmise aastaga võrreldes tõusnud. Võtame seda kui komplimenti meie heale tööle.
Üldine rahuloluindeks 10-palli skaalal on 8,99, soovitusindeks on 80%.
Kuna oleme eelmistel aastatel panustanud palju e-tellimuskeskkonna arendamisele, palusime tagasisidet keskkonna mugavuse ja informatiivsuse kohta. Tellimuste esitamine läbi e-ace sai sarnaselt eelmisele aastale kõrge hinnangu (9,08). Veohindade kalkuleerimine e-ace`is (8,79) ning saadetiste jälgimine e-ace`is (8,23).
ACE’i mainet Eesti transporditurul on kliendid väga kõrgelt hinnanud (9,33). Enamus vastanuist soovitaks ACE’i koostööpartneriks oma tuttavatele ja sõpradele (9,24) ning tõenäoliselt kasutavad ACE’i teenust ka edaspidi (9,54).
Suur tänu heade ettepanekute ning kommentaaride eest. Saime palju infot, mida peaksime e-ace´i arendamisel edaspidi silmas pidama, et keskkond kasutajatele veelgi mugavamaks ja sõbralikumaks muuta. Kõigiga, kes soovisid rohkem infot ACE`i teenuste kohta ning märkisid oma kontaktid, võtavad meie kliendihaldurid lähiajal kindlasti ühendust.
Küsitluses soovi avaldanud vastajate vahel loosisime välja kolm vabapääset 5. märtsil toimuvale Logistikaseminarile. Pääsmed võitsid Raido Käspre ( Antalis AS), Viktoria Erofeeva (Texpo OÜ) ja Külliki Moldau (Pelltech OÜ) . Võitjatega võtame personaalselt ühendust!
Täname kõiki vastajaid nii paljude positiivsete kommentaaride eest! Teie rahulolu on meile äärmiselt oluline ning motiveerib meid ka edaspidi pingutama.
Edukat ja meeldivat koostöö jätku soovides
ACE Logistics Estonia