Alates juunikuust oleme Eesti piirides kasutusele võtnud pikalt planeeritud paberivaba kohaleveo lahenduse. Esimeste nädalatega oleme saanud positiivset tagasisidet ja märganud juba mitmeid positiivseid muutusi nii terminali töös kui ka dokumentide kiires ja automatiseeritud edastamises meie klientidele.
Dokumentide elektroonilise edastamise tulemusel oleme vähendanud inimlike eksimuste riski ning kliendid saavad saadetise kättesaamisel kiirelt ja mugavalt ligipääsu saadetise kohaleveolehele (POD’le). Elektroonilise kohaleveo puhul saavad kliendid kaupade vastuvõtmist kinnitada elektrooniliselt, autojuhi seadmesse, ning vajadusel teha lisamärkmeid. Autojuhid saavad ka teha saadetisest pilte, mis automaatselt faili alla salvestatakse ja koheselt ka süsteemi ilmuvad.
Traditsiooniliste paberipõhiste protsesside asendamine elektrooniliste dokumentidega aitab säästa keskkonda ning vähendada ettevõtte kulusid paberile, trükivärvile ja arhiveerimisele. Vähendades ACE Logistics’i süsiniku jalajälge, aitame kaasa ka rohelisele ja jätkusuutlikule tulevikule. Peale uue süsteemi edukat rakendamist Eestis on plaanis järk-järgult ka kogu Baltikumis paberivabale kojuveo süsteemile üle minna
Kuigi paberivaba transport pakub palju eeliseid, on mõningates spetsiifilistes olukordades paberidokumentide kasutamine vajalik ka edaspidi. Paberkandjal allkirja küsime endiselt saadetiste kohta, mis on kaaluga üle 5000 kg, samuti ka veosekindlustusega saadetiste puhul, mille deklareeritud väärtus on üle 50 000€ ning olukordades, kus kohaleveoks peame kasutama mõne teise transpordipartneri teenust, kellega pole veel paberivaba kohalevedu integreeritud.
Vastavalt kliendi vajadustele on meil võimalus jätkata soovi korral lisaks elektroonilisele kohaleveole ka paberkandjal dokumentide edastamisega. Küsimuste või täpsustuste korral võtke palun ühendust oma kliendihalduriga või road@ace.ee
ACE Logistics