Veebruaris saatsime välja iga-aastase kliendiküsitluse meie suurimatele klientidele. Suur tänu kõigile, kes võtsid aega ACE Logisticsi rahulolu küsimustikule vastata!
Taaskord on suur heameel näha stabiilselt kõrgeid hinnanguid meie koostööle. Tagasisidet palusime anda 10-palli skaalal küsimustele, mis kajastavad erinevaid teenuse aspekte ning üldist rahulolu ACE Logisticsiga. Enamus küsimuste puhul on hinnangud võrreldes eelmise aastaga veelgi tõusnud.
Üldine rahuloluindeks 10-palli skaalal on 9,1 ning soovitusindeks oli aegade kõrgeim – 83,7%. ACE’i mainet Eesti transporditurul on kliendid väga kõrgelt hinnanud (9,4). Enamus vastanuist soovitaks ACE’i koostööpartneriks oma tuttavatele ja sõpradele (9,4) ning tõenäoliselt kasutavad ACE’i teenust ka edaspidi (9,5). Stabiilselt kõrgelt on hinnatud ka meie kiireid ja alati abivalmis kullereid (9,3).
Hea oli ka näha, et jätkuvalt on meie kliendid rahul e-keskkonnaga ja teevad usinast tellimusi läbi selle. Kliendid kiidavad jätkuvalt päringute kalkuleerimise ja tellimuste esitamise lihtsust ning mugavust e-ace’is ja samuti võimalust oma saadetist jälgida. Suur tänu kõigile heade ettepanekute ning kommentaaride eest. Saime palju infot ja tagasisidet, mida peaksime e-ace´i arendamisel edaspidi silmas pidama, et keskkond kasutajatele veelgi mugavamaks ja sõbralikumaks muuta. Iga teie parendusettepanek on väga teretulnud! Kõigiga, kes soovisid rohkem infot meie teenuste kohta ning märkisid oma kontaktid, võtavad meie kliendihaldurid lähiajal kindlasti ühendust.
Küsitluses soovi avaldanud vastajate vahel loosisime välja 3 pääset 21. märtsil toimuvale Logistikaseminarile. Võitjatega võtame personaalselt ühendust!
Täname kõiki vastajaid paljude positiivsete kommentaaride eest! Teie rahulolu on meile äärmiselt oluline ning motiveerib meid ka edaspidi pingutama.
Meeldivat koostöö jätku ning järgmiste vedamisteni
Teie ACE Logistics