Suur tänu kõigile, kes võtsid aega vastata ACE Logistics Estonia kliendi rahuloluküsitlusele. Kokku laekus 185 vastust ning kui juba eelmisel aastal saime heade tulemuste osas öelda, et klientide rahulolu on läbi aegade kõrgeim, siis seekord on hinnangud koostööle ACE`ga veelgi tõusnud.
Tagasisidet palusime anda 10-palli skaalal küsimustele, mis kajastavad erinevaid teenuse aspekte ning üldist rahulolu ACE Logisticsiga. Enamus küsimuste puhul on hinnangud võrreldes eelmise aastaga veelgi tõusnud.
Üldine rahuloluindeks 10-palli skaalal on 9,25 ning soovitusindeks oli aegade kõrgeim – 85%. ACE’i mainet Eesti transporditurul on kliendid väga kõrgelt hinnanud (9,47). Enamus vastanuist soovitaks ACE’i koostööpartneriks oma tuttavatele ja sõpradele (9,45) ning tõenäoliselt kasutavad ACE’i teenust ka edaspidi (9,55). Palju kiitust ning tänusõnu saadeti ka meie kiiretele ja abivalmitele kulleritele (9,44).
Hea oli ka näha, et jätkuvalt on meie kliendid rahul e-keskkonnaga, samas arenguruumi selles osas veel on.. Suur tänu kõigile heade ettepanekute ning kommentaaride eest. Saime palju infot ja tagasisidet, mida peaksime e-ace´i arendamisel edaspidi silmas pidama, et keskkond kasutajatele veelgi mugavamaks muuta.
Iga teie parendusettepanek on väga teretulnud! Kõigiga, kes soovisid rohkem infot meie teenuste kohta ning märkisid oma kontaktid, võtavad meie kliendihaldurid lähiajal kindlasti ühendust.
Kuna oleme sel aastal fookusesse võtnud keskkonnasäästlike transpordilahenduste väljatöötamise, siis palusime klientidel vastata ka paarile selleteemalisele küsimusele. Küsitlusest selgus, et keskkonnasäästlikus ei ole paraku ACE Logisticsi klientide seas hetkel kõige olulisemaks teguriks transpordi partneri valikul ja enamus kliente pole valmis keskkonnasõbralikemate transpordilahenduste eest lisatasu maksma. Siiski leidub kliente, kelle jaoks on see oluline ning ollakse valmis ka kõrgemat hinda maksma. Kliendid pidasid kõige olulisemaks hinda, tarneaega ja teenuse kvaliteeti. Samuti on oluline paindlikkus ja klienditeenindus. Oma teenusega klientide poolt välja toodud olulisematele kriteeriumite järgimine on oluline ka ACE Logisticsi jaoks. Lisaks tunneme vastutust looduskkeskkonna ees ning töötame selle nimel, et tõsta oma töötajate ning kullerite teadlikkust keskkonnasäästlikkuse alal.
Küsitluses soovi avaldanud vastajate vahel loosisime välja 3 pääset 4. aprillil toimuvale Logistikaseminarile. Võitjatega võtame personaalselt ühendust!
Täname kõiki vastajaid paljude positiivsete kommentaaride eest! Teie rahulolu on meile äärmiselt oluline ning motiveerib meid ka edaspidi pingutama.
Meeldivat koostöö jätku ning järgmiste vedamisteni
ACE Logistics