Sarnaselt eelnevatele aastatele viisime käesoleva aasta alguses ACE’i püsiklientide hulgas läbi rahulolu- uuringu. Vastuseid kogunes 112, mis on samas suurusjärgus varasemate aastatega.
Tagasisidet palusime anda 10-palli skaalal küsimustele, mis kajastavad erinevaid teenuse aspekte ning üldist rahulolu ACE Logisticsiga. Heameel on tõdeda, et jätkuvalt on kliendid meie koostööd kõigi teemade osas kõrgelt hinnanud.
Üldine rahuloluindeks 10-palli skaalal on 9,16, soovitusindeks 88 %.
Rõõm on näha, et ACE’i kulleritele on antud väga kõrge hinnang (9,46) ning ka ACE’i mainet Eesti transporditurul on kliendid kõrgelt hinnanud (9,43). Enamus vastanuist soovitaksid ACE’i koostööpartneriks ka oma tuttavatele ja sõpradele ning tõenäoliselt kasutavad ACE’i teenust ka edaspidi (9,53).
Täname kõiki ka heade ettepanekute ning kommentaaride eest. Paljud neist puudutasid e-ace tellimiskeskkonda. Saame kinnitada, et selle jätkuv arendamine on meile väga oluline. Juba praegu on kõikidel klientidel võimalik välja printida vajalikud saatedokumendid ja soovi korral on võimalik lisada ka kleebised. Samuti on võimalik süsteemi lisada kõik kehtivad hinnakirjad, mille põhjal aitab süsteem kalkuleerida välja saatekulu. Hinnakalkulaatori ja kleebiste printimise aktiveerimiseks võtke palun ühendust meie müügikonsultantidega.
Täname kõiki vastajaid hulgaliste positiivsete kommentaaride eest! Teiepoolne rahulolu on meile äärmiselt oluline ning kindlasti motiveerib see meid ka edaspidi pingutama.
Suur tänu kõigile klientidele ja koostööpartneritele, kes leidsid aega vastata ACE Logistics Estonia tagasiside küsimustikule.
Inge Parring
Kvaliteedi- ning personalijuht
ACE Logistics Group