Alates 1998 aastast on ACE oma tegevuses lähtunud kvaliteedijuhtimsisüsteemist ISO 9001. 2010. aastal otsustas ACE lisaks kvaliteedijuhtimissüsteemile töötada välja ISO 14001 nõuetele vastava Keskkonnajuhtimissüteemi. Integreeritud süsteemi uussertifitseerimine möödus 2011 aastal edukalt ning sama saame öelda paar nädalat tagasi Det Norske Veritase poolt läbiviidud korralise välisauditi kohta.
Suur roll edukalt läbitud auditite taga on olnud ACE siseaudiitorite meeskonnal, kes on juhtinud tähelepanu sisemistele mittevastavustele ning tänu kellele oleme teinud mitmeid täiendusi ning korrektuure ACE juhtimissüsteemis.
Selle aasta välisauditi suurema tähelepanu all olev valdkond oli ACE maanteetranspordi teenus ning müügitegevus, kus välisaudiitori poolt toodi välja mõned väiksemad tähelepanekud. Kogu ettevõtte tegevust hõlmanud auditi käigus ei leitud kokkuvõttes ühtegi mittevastavust, mis on hea märk ACE töötajate kompetentsusest ning integreeritud juhtimissüsteemi toimivusest.
ACE Logistics Estonia kvaliteedi- ning keskkonnaalase töö pôhimôtted:
• pakume oma klientidele lennu-, mere- ning maanteetranspordiga seonduvat laiapõhjalist logistilist teenust, mis on kooskõlas kvaliteedi- ning keskkonnajuhtimissüsteemidega;
• meie pakkumine on vastavuses kliendi vajadustega ning meie võimalustega, me ei loo kliendile liigseid ootusi, mille täitmises me ise kindlad ei ole;
• peame väga oluliseks kliendi informeerimist teenuse erinevatel etappidel ja lähtume põhimõttest edastada infot pigem kliendi ootusest rohkem kui vähem;
• järgime kvaliteedi- ning keskkonnaalases töös rahvuslikke/rahvusvahelisi kokkuleppeid ning lähtume nõuetekohasest seadusandlusest. Eeldame sarnast tegevust ka lepingupartnerite ning alltöövõtjate poolt;
• meie töötajad on erialaselt professionaalsed ja head teenindajad;
• tõstame oma töötajate ning kullerite teadlikkust keskkonnasäästlikkuse alal;
• teenuste osutamisel on ühildatud klientide vajaduste rahuldamine, ettevôtte majanduslik efektiivsus ning keskkonnaressurrside säästlik kasutamine;
• ettevõtte töötajate kaasabil parendab juhtkond pidevalt töökorraldust, et tagada ja suurendada klientide, omanike, töötajate heaolu.
Inge Parring
Kvaliteedi- ning personalijuht