Sarnaselt eelnevatele aastatele viisime käesoleva aasta alguses ACE’i püsiklientide hulgas läbi rahulolu-uuringu. Tagasisidet palusime meie koostööle anda 10-palli skaalal küsimustele, mis kajastavad erinevaid teenuse aspekte ning üldist rahulolu ACE Logisticsiga. On heameel tõdeda, et praktiliselt kõigi küsimuste puhul on hinnangud jäänud eelmise aasta kõrgele tasemele.
Üldine rahuloluindeks 10-palli skaalal on 8,9 ning soovitusindeks 80%. ACE’i mainet Eesti transporditurul on kliendid väga kõrgelt hinnanud (9,2). Enamus vastanuist soovitaks ACE’i koostööpartneriks oma tuttavatele ja sõpradele (9,22) ning tõenäoliselt kasutavad ACE’i teenust ka edaspidi (9,4). Kõrge hinnangu selle aasta küsitluses on saanud ka meie kiired ja alati abivalmid kullerid (9,3).
E-ace iseteeninduskeskkonna arendused jäid 2020 aastal pakilistemate arendusteemade tõttu valdavalt tagaplaanile, kuid sel aastal on nii hinnastamise kui trackingu poolel plaanis mitmed edasiarendused. Selle olulisust kinnitab ka klientide hinnangute mõningane langus e-ace keskkonna osas. Juba tänaseks peaks olema osakoormate tracking pisut paremal tasemel kui aasta tagasi ja peatselt saab tänasest suuremal määral ka osakoormate hindu e-aces kalkuleerida.
Suur tänu kõigile heade ettepanekute ning kommentaaride eest. Saime palju infot, mida peaksime e-ace´i arendamisel edaspidi silmas pidama, et keskkond kasutajatele veelgi mugavamaks ja sõbralikumaks muuta. Kõigiga, kes soovisid rohkem infot ACE`i teenuste kohta ning märkisid oma kontaktid, võtavad meie kliendihaldurid lähiajal kindlasti ühendust.
Kuna oleme sel aastal fookusesse võtnud keskkonnasäästlike transpordilahenduste väljatöötamise, siis palusime klientidel vastata ka paarile selleteemalisele küsimusele. Küsitlusest selgus, et keskkonnasäästlikus ei ole paraku ACE Logisticsi klientide seas hetkel kõige olulisemaks teguriks ja enamus kliente pole valmis keskkonnasõbralikemate transpordilahenduste eest ka lisatasu maksma. Kliendid pidasid kõige olulisemaks hinda, tarneaega ja teenuse kvaliteeti. Samuti on oluline paindlikkus ja klienditeenindus. Vaatamata sellele tunneme vastutust looduskkeskkonna ees ning töötame selle nimel, et tõsta oma töötajate ning kullerite teadlikkust keskkonnasäästlikkuse alal.
Küsitluses soovi avaldanud vastajate vahel loosisime välja 3 pääset 15. aprillil toimuvale Logistikaseminarile. Võitjatega võtame personaalselt ühendust!
Täname kõiki vastajaid paljude positiivsete kommentaaride eest! Teie rahulolu on meile äärmiselt oluline ning motiveerib meid ka edaspidi pingutama.
Meeldivat koostöö jätku ja tugevat tervist soovides
ACE Logistics