Aasta alguses viisime kõigis kolmes Balti riigis ACEi püsiklientide hulgas läbi rahulolu-uuringu. Tagasisidet palusime anda 10-palli skaalal 13le küsimustele, mis kajastasid teenuse erinevaid aspekte ning üldist rahulolu ACE Logisticsiga (sh kontakti saamise kiirus, hinnapäringutele vastamise kiirus, tellimuse esitamise mugavus ja lihtsus, probleemide lahendamise kiirus jmt). Rõõm on tõdeda, et jätkuvalt on kliendid meie koostööd kõigi teemade osas kõrgelt hinnanud. Kui veel mõni aasta tagasi võis kolme riigi lõikes klientide hinnangutes näha suuremaid erinevusi, siis praegu läbi viidud küsitluste hinnangud olid nii Eestis, Lätis kui ka Leedus ühtlaselt kõrgel tasemel. Heameel on näha, et vaatamata riikide kultuuri- ning ärimaastiku erinevustele, oleme saavutanud ühtlase kõrge teenindustaseme kõigis riikides.
Kolme riigi lõikes on keskmine rahuloluindeks 10-palli skaalal 9,10. Keskmine soovitusindeks kokku on 75%.
Ühtlaselt kõrgelt on hinnatud ka ACEi kullerite tööd, ACEi mainet Eesti, Läti, Leedu transporditurul peetakse kõrgeks. Enamus vastanuist soovitaksid ACEi koostööpartneriks ka oma tuttavatele ja sõpradele ning kasutavad ACEi teenust ka edaspidi.
Täname kõiki vastanuid heade ettepanekute ning kommentaaride eest. Suur osa neist puudutas e-ace tellimiskeskkonda. Kinnitame, et selle jätkuv arendamine ning veelgi kliendisõbralikuks muutmine on meile väga oluline.
Suur tänu kõigile klientidele ja koostööpartneritele, kes võtsid aega vastata ACE Logisticsi tagasiside küsimustikule.
Inge Parring
ACE Logistics Group