Täname kõiki, kes leidsid aega vastata ACE Logisticsi tagasiside küsitlusele. Meil on siiralt hea meel, et pea kõigi küsimuste puhul on klientide rahulolu eelmise aastaga võrreldes veelgi tõusnud. Võtame seda kui komplimenti meie heale tööle.
Üldine rahuloluindeks 10palli skaalal on 9,36, soovitusindeks 85%. Kõrgelt on hinnatud vajaliku inimesega kontakti saamise kiirust (9,53) ning tellimuse esitamise mugavust (9,46). Rõõm on näha, et ACE’i kulleritele on antud väga kõrge hinnang (9,52) ning ka ACE’i mainet Eesti transporditurul on kliendid väärikalt hinnanud (9,52). Enamus vastanuist soovitaks ACE’i koostööpartneriks ka oma tuttavatele ja sõpradele ning tõenäoliselt kasutavad ACE’i teenust ka edaspidi (9,64).
Täname kõiki ka heade ettepanekute ning kommentaaride eest. Paljud neist puudutasid e-ace tellimiskeskkonda. Kinnitame, et selle jätkuv arendamine on meile väga tähtis. Juba praegu on kõikidel klientidel võimalik printida välja vajalikud saatedokumendid. Soovi korral saab lisada ka kleebised. Peatselt on plaanis lisada süsteemi ka kõik kehtivad hinnakirjad, mille põhjal aitab süsteem arvutada ka ligikaudse saatekulu.
Küsitluses oma nime lisanud vastajate vahel loosisime välja kaks vabapääset 4. märtsi logistikaseminarile. Pääsmed võitsid Ilona Leidla Teaspon AS-ist ning Jaanis Sarapuu ettevõttest Hammarprodukter OÜ. Palju õnne!
Täname kõiki vastajaid nii paljude positiivsete kommentaaride eest!
Edukat ja meeldivat koostöö jätku soovides
Inge Parring
Kvaliteedi- ja personalijuht
ACE Logistics