Jaanuarikuus korraldasime ACE püsiklientide hulgas kliendirahulolu uuringu. Küsitluse saatsime 300 kliendile, oma tagasiside saatis meile 115 vastajat. Heameel on tõdeda, et rahulolu ACE Logisticsi tegevusega on jätkuvalt kõrge ning enamus küsimustes võrreldes eelmise aastaga kasvanud!
Küsimused olid analoogsed eelmiste aastatega, et saaksime antud hinnanguid omavahel paremini võrrelda ning aru saada, mis osas oleme teenuste kvaliteeti suutnud parandanud ning mida saaksime veelgi paremini teha. Hinnanguid 10-palli skaalal palusime anda küsimustele, mis kajastasid üldist rahulolu ACE-ga, hinnapäringutele vastamise kiirust, saadetiste kohalejõudmise õigeaegsust jmt.
Heameel on tõdeda, et enamus küsimuste osas on hinnangud võrreldes eelneva aastaga tõusnud. Ka soovitusindeks on jäänud sama kõrgele tasemele – 63 %. Eelmise aastaga samale tasemele on jäänud hinnapäringutele vastamise kiirus ning pisut-pisut on langenud kiire ühenduse saamine vajaliku inimesega ja sobivate lahenduste leidmine ACE töötajate poolt.
Kliendiküsitlus 2011 (10-palli skaalal) |
115 | 118 | 130 |
2011 | 2010 | 2009 | |
1. Arvestades kogu oma senist kogemust, olete ACEga rahul. |
8,72 | 8,67 | 8,30 |
2. Saate kiiresti ühendust Teile vajaliku inimesega. |
8,95 | 9,1 | 8,84 |
3. Hinnapäringutele saate piisavalt kiiresti vastused. |
8,79 | 8,78 | 8,38 |
4. ACE müügikonsultandid leiavad Teie vajadustele sobivad lahendused. |
8,55 | 8,57 | 8,41 |
5. Saadetised jõuavad kohale õigeaegselt. |
8,58 | 8,17 | 8,17 |
6. Tekkinud probleemidele saate kiiresti lahendused. |
8,54 | 8,35 | 8,33 |
7. Info liikumist oma saadetiste kohta hindate piisavalt kiireks. |
8,51 | 8,25 | 7,86 |
8. Arvestades ACE teenuste kvaliteeti, on teenuste hind soodne. |
7,56 | 7,82 | 7,19 |
9. Soovitate ACEt ka oma sõpradele ja kolleegidele. |
8,95 | 8,81 | 8,30 |
10. Tõenäoliselt kasutate ka tulevikus ACE teenuseid. |
9,23 | 9,11 | 8,63 |
Soovitusindeks | 63,20% | 63,60% | 35,00% |
Suur tänu kõigile ka hulgaliste kommentaaride ning positiivse tagasiside eest! Läbivaks teemaks kommentaaride osas oli saadetise eeldatava saabumisaja teadasaamine. Hetkel on orienteeruv tarneaeg välja toodud hinnapakkumistes, soovi korral saab konkreetsemat saabumisaega alati meie transpordikorraldajatega täpsustada. 2012 aastal on meie prioriteediks Track & Trace programmi väljatöötamine, mis kindlasti lihtsustab klientidel saadetise jälgimist reaalajas.
Teie tagasiside ACE tegemiste kohta on alati oodatud ka väljaspool kliendiküsitlust, ainult nii saame oma tegemistes veelgi paremaks muutuda.
Tänud Teile veelkord!
Edukat ning meeldivat koostöö jätku soovides,
Inge Parring
ACE Logistics Estonia
Kvaliteedi- ning personalijuht