Eelmise aasta sügisel osales ACE Logistics SEB ja Euroopa Innovatsiooniakadeemia loodud kasvuprogrammis, mis aitab ettevõtetel leida uusi kasvumudeleid ja areneda turu üldisest rütmist oluliselt kiiremini. ACE Logistics osales programmis eesmärgiga arendada e-ace keskkond kasutajasõbralikumaks, mille tulemusena võimalikult automaatselt ja efektiivselt ettevõtte tulemusi kasvatada. Märtsi lõpus esitlesime esmaseid tulemusi ja edasist tegevusplaanini, kuidas e-keskkonda edasi arendada tagamaks klientide suurem rahulolu.
Digitaliseerimist peame möödapääsmatuks sammuks, seda eeskätt tihedat konkurentsi silmas pidades. Alates digitaalse tellimiskeskkona avamisest 2014. aastal on ACE Logisticsi poolt veetud saadetiste arv tänaseks kahekordistunud. Lisaks vedude tellimisele ja saadetiste jälgimisele avanes 2017. aastal võimalus otse e-keskkonnas ka klientidel veohindu arvutada. Oleme täheldanud, et peale hinnakalkulaatori lisamist on paljude klientide puhul tellimuste arv oluliselt suurenenud, kuna süsteem võimaldab hinda arvutada mugavalt, kiirelt ja automaatselt, säästes nii kliendi enda kui ka meie müügitöötajate aega. Samas ei suuda aga praegune süsteem vastata kõigile kliendi päringutele, ei oska küsida tagasisidet, jne.
Kasvuprogrammi raames viisime läbi e-keskkonna kliendirahulolu uuringu. Küsitluses osales 480 e-ace kasutajat kellest ca 40% vastasid koos põhjaliku tagasiside ja ettepanekutega. Hea meel on tõdeda, et üldine rahulolu meie e-keskkonna osas on kõrge. Tellimuste vormistamisega e-keskkonnas on rahul ja väga rahul üle 92% vastanutest. Saadetiste jälgimisega on rahul ja väga rahul 62% vastanutest ja hinnakalkulaatoriga üle 60% vastanutest. Tagasiside põhjal kaardistasime kõige olulisemad ja kriitilisemad punktid millest e-keskkonna edasisel arendamisel lähtume ning mille tulemusena suureneb loodetavasti juba lähikuudel e-keskkonna müügifunktsionaalsus, mis omakorda aitab meie müügitööd muuta efektiivsemaks.
Jäime kasvuprogrammis osalemisega väga rahule. Programm andis meile aja ja surve arendustega tegelemiseks. Loengute ja seminaride käigus saadud teadmised, näited ja süstemne lähenemine tootearendusele / innovatsioonile aitas luua korraliku aluse. Suureks lisaväärtuseks oli võimalus kuulda ja õppida teiste programmis osalenud ettevõtete probleemidest ja näidetest.
Kasvuprogramm aitas seada ambitsioonikad sihid ja liikuda oma äritegevuse digitaliseerimisega edasi oluliselt kiiremini. Lisaks parema kasutajamugavuse loomisele on plaanis e-keskkonna tulemuslikum rakendamine ACE Grupi teistes ettevõtetes Lätis, Leedus ja Valgevenes.
Järgmine SEB kasvuprogramm alustab 2019 suve lõpus – soovitame osalemist ka kõigile ambitsioonikatele klientidele. Rohkem infot: https://www.seb.ee/ariklient/kasvuprogramm
Martin Raud
ACE Logistics